HTML

Pénzfa

A vásárlásaim után készpénzt kapok vissza, közben segítem a kis-közép magyar cégeket azzal, hogy náluk vásárolok terméket és szolgáltatást.

Friss topikok

  • Pénzfa: Köszönöm a hozzászólást. Sajnálom. Egyetértek, az SN aligha folytathatja működését. A tagok befiz... (2010.04.23. 17:39) Vége
  • Kalmár: @Pénzfa: Annyi baj legyen. Nálam szakmai ártalom, hogy legyen itthon pár tucat pálinka, majd csak ... (2010.03.28. 22:16) Rövid mérleg a ScienNet kapcsán
  • IGe: @Pénzfa: "A "ScienNet-csoda" Hazánk vezető vásárlói közössége. MLM típusú szervezetben toborozza ... (2010.01.21. 08:48) Hallgattassék meg a másik fél is
  • Kalmár: Sajnos mindenképpem így van. Ha bűnösek ha nem. Pár hónapja írtam neked, hogy azt várom ettől, hog... (2009.12.30. 09:15) Sciennet-Volksbank közös bankkártya!
  • Pénzfa: Szia Kalmár! Aki nem látja át teljesen az SC működését, az rövid távon csak a jogokat látja. Jog... (2009.11.04. 20:19) Ennyire gazdagok vagytok?

Linkblog

2009.06.01. 12:07 Pénzfa

Ho'oponopono - Sajnálom, Szeretlek

Címkék: the szeretlek secret sajnálom hoponopono

Ez a történet Joe Vitale (The Secret) közvetítésével jutott el hozzánk. Ma, pünkösd napján különösen aktuális. De holnap is az lesz, mert a legősibb törvényről, a szeretet törvényéről szól. Hallgasd meg a szív dalát!

 
 
Joe Vitale hallott egy hawaii terepautáról, dr Ihaleakala Hew Lenről, aki egy teljes osztálynyi közveszélyes őrültet gyógyított meg anélkül, hogy valaha is találkozott volna bármelyikükkel. Azt gondolta, - hozzám hasonlóan - ez is valami sarlatánság. Mert hogyan is lehetne egy-egy beteg kórlapját tanulmányozni, aztán meg önmagában keresni, hogyan teremtette annak az embernek a betegségét? Értelmetlennek tűnik, hogy az orvos önmagát gyógyítja, és ahogy ő gyógyul, úgy gyógyulnak a betegek is.
A Hawaiiban ismert gyógyító módszert, a ho’oponopono-t használta az orvos. Mi is ez az elsőre kiejthetetlen nevű módszer?
Az életért vállalt teljes felelősségről szól. Eddig én úgy értelmeztem, a teljes felelősség azt jelenti, hogy felelős vagyok azért, amit gondolok és teszek. Ami ezen túl van, azért nem felelek. Vagyis csak a saját cselekedeteimért vagyok felelős, nem azért, amit mások tesznek. De a ho’oponopono szerint ez nem így van. Joe Vitale és dr Len mélyen elgondolkodtatott.
 
Dr Len hogyan gyógyít a ho’oponopono-val?
Egyszerűen meggyógyította magában azt a részt, ami őket teremtette.
 
Ó egek! Ez teljesen flúgos elgondolás! Méghogy én teremtek valamit, amiről nem is tudok, amit nem is akarok. Na nehogy már én teremtsek magamban gyilkosságot, veszekedést, őrültséget, éhséget…
 
Innentől idézem Joe Vitale beszámolóját: „Dr. Len elmagyarázta, hogy az életért vállalt teljes felelősség azt jelenti, hogy az életemben minden csupán mert az életemben jelen van az én felelősségem. Tulajdonképpen az egész világom az én teremtményem.
Hát... Ez egy kicsit erős... Felelősnek lenni azért, amit mondok vagy teszek, egy dolog. Azért is felelni, amit bárki más mond vagy tesz a környezetemben, az meg egy másik. De mégis, az igazság az, hogyha felvállalom a felelősséget az életemért, azaz mindenért amit látok, hallok, ízlelek, érintek, vagy bárhogyan megtapasztalok az az ÉN felelősségem, mivel jelen van az életemben.
Ez azt jelenti, hogy a terrortámadásokat, az elnököt, a gazdaságot vagy bármit, amit tapasztalsz és esetleg nem tetszik orvosolhatsz. Ezek a dolgok nem léteznek a szó szoros értelmében, csupán a te belső kivetítéseid. ??? -(Furcsán néztem rá, mikor ezt mondta)-
A probléma nem velük van, hanem veled, és ahhoz, hogy megváltozzanak, muszáj magadat megváltoztatnod!.
Tudom, hogy ezt elég nehéz felfogni, pláne elfogadni vagy éppenséggel így élni. Ujjal mutogatni sokkal könnyebb, mint ez az egész teljes felelősség dolog.
Ahogy Dr. Lennel beszélgettem, lassan rájöttem, hogy számára és a ho'oponopono szerint a gyógyítás nem jelent mást, mint önmagunk szeretetét.
- Ha javítani akarsz az életeden, meg kell gyógyítani azt.
Ha meg szeretnél valakit gyógyítani, akár egy közveszélyes őrültet is, saját magad gyógyításával tudsz segíteni rajta. -mondta.
Megkérdeztem Dr. Len-t, hogy van ez, mit csinált egészen pontosan, amikor azokat a kórlapokat tanulmányozta.
- Nem tettem mást, csak folyamatosan ismételtem, hogy Bocsáss meg! és Szeretlek! Újra, és újra.
- Ennyi?
- Ennyi.
Úgy tűnik, hogy szeretni önmagunkat a legerősebb módja saját fejlődésünknek, és ahogy mi fejlődünk, úgy javul a világunk is. „
 

Próbáld ki!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://penzfa.blog.hu/api/trackback/id/tr161156631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása