HTML

Pénzfa

A vásárlásaim után készpénzt kapok vissza, közben segítem a kis-közép magyar cégeket azzal, hogy náluk vásárolok terméket és szolgáltatást.

Friss topikok

  • Pénzfa: Köszönöm a hozzászólást. Sajnálom. Egyetértek, az SN aligha folytathatja működését. A tagok befiz... (2010.04.23. 17:39) Vége
  • Kalmár: @Pénzfa: Annyi baj legyen. Nálam szakmai ártalom, hogy legyen itthon pár tucat pálinka, majd csak ... (2010.03.28. 22:16) Rövid mérleg a ScienNet kapcsán
  • IGe: @Pénzfa: "A "ScienNet-csoda" Hazánk vezető vásárlói közössége. MLM típusú szervezetben toborozza ... (2010.01.21. 08:48) Hallgattassék meg a másik fél is
  • Kalmár: Sajnos mindenképpem így van. Ha bűnösek ha nem. Pár hónapja írtam neked, hogy azt várom ettől, hog... (2009.12.30. 09:15) Sciennet-Volksbank közös bankkártya!
  • Pénzfa: Szia Kalmár! Aki nem látja át teljesen az SC működését, az rövid távon csak a jogokat látja. Jog... (2009.11.04. 20:19) Ennyire gazdagok vagytok?

Linkblog

2010.01.29. 22:45 Pénzfa

Rövid mérleg a ScienNet kapcsán

Címkék: mérleg törzsvásárló sciennet

Amit én láttam a ScienNetből, az a következő:

- A kedvezményes -törzsvásárlói rendszert- vásárlást egy pillanat alatt meg lehetett szeretni

- Alkalmas volt arra, hogy a piaci résztvevők egymásra találjanak

- Alkalmas volt arra, hogy az országban a "szabadságok kis körei" egymásra találjanak Szombathelytől-Pécsig, Miskolctól-Szegedig

- Számtalan jó szándékú, értelmes ember, aki akart tenni önmagáért, a közösségért találkozott egymással

- Tisztességes ügymenet mellett közép-hosszú távon alkalmas volt arra, hogy megfelelő anyagi forrást biztosítson a szervezők számára.

 

Lassan több, mint két hónapja, hogy megbénították ezt a kezdeményezést. Nem vizsgálom, hogy joggal-e vagy sem, mert nem az én feladatom.

Az biztos, hogy egy építkezés zajlott a törzsvásárlói körben. Ennek vége - a számomra.

Új korszak, új utak nyílnak meg, s rá kell lépni az új utakra.

Számtalan tenni akaró emberrel kapcsolatban maradok - ez a legnagyobb ajándék. Ezt köszönhetem leginkább a ScienNetnek!

Sajnálom.

Óriási ötlet, hatalmas lehetőség és potenciál volt-van benne úgy a magánembereknek, mint a kis-közép magyar cégeknek.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://penzfa.blog.hu/api/trackback/id/tr821713722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalmár 2010.03.24. 21:07:27

Szia Pénzfa
Szép mérleg, de ne felejtsd:

A Sciennet magyarországi bankszámláiról összesen 3,6 milliárd forintot utaltak ki törzsvásárló magánszemélyeknek, ebből az első 112 személy részére ment közel 2,1 milliárd forint. A jelentős összegek átutalására úgy került sor, hogy a tényleges vásárlásokból, illetve szolgáltatásokból a cég részére a termékpartnerektől származó jutalék összege nem érte el 300 millió forintot. Vagyis a kiutalásokat a belépők által fizetett foglalók fedezték.
Ezt hívják törzsvásárlás mögé bújtatott piramisjátéknak.

Sajnos a szervezőknk kicsit sem jelentett volna megélhetést a jutalék. Számold ki, hogy ha 300 millió a jutalék a 400 ezer emberre vetítve aprópénz. Ez az első perctől kezdve a hiszékeny emberek kifosztására lett kitalálva.
A Leisztinger már más ügyben is megmutatta, hogy az ilyen típusu csalásokból él.(gyémánt biznisz)
Most pedig vérlázító, ahogy visszaél a mentelmi jog intézményével és így akar kibújni a felelősségre vonás alól.

Szerintem el kell jutnod előbb utóbb a beismerésig, hogy becsaptak. Kicsit szégyenkezik az ember de ha kinyílt a szeme, máris máshogy néz a csalókra. Nem akkora tragédia, engem már többször is lehúztak ügyes csalók, így talán óvatosabb vagyok az átlagnál. Még azokkal szemben is könnyebb, akik esetleg a te indíttatásodra léptek be és veszítették el a pénzüket.
Ne úgy emlékezz erre vissza, mint egy jó ötlet amit elrontottak valakik. Ha ez tovább megy, mégtöbbet fölöz le a pár csaló.
Remélem sokkal több sikerre találsz az új utakon. Nagyitóval nézd a lehetőségeket, mert a válság előcsalja a hiénákat.

Remélem sok szépet hallok rólad még. Minden jót.

"Kalmár"

Pénzfa 2010.03.28. 10:04:17

Szia Kalmár!

Örülök, hogy olvasom soraid. :)

Nem voltam benne az első 112 között. Nyilván azért, mert én mást láttam a SN-ben, és nem foglalóztattam az embereket ész nélkül.

Úgy láttam, hogy a vásárlásokból befolyó jutalékokból igenis lehet passzív jövedelmet csinálni, én ezt akartam előkészíteni. Nem magánemberek, hanem cégek és közületek nagy tételű kedvezményes vásárlásait kezdtem megszervezni. Ezt most is állítom, hogy működő képes lett volna, és tisztességes mellékjövedelmet hozott volna nekem.

Az SN vezetője nem Leisztinger, hanem Leinemann. Egyet értek veled abban, hogy vérlázító a mentelmi jog mögé bújni...
Szerintem nem fog sikerülni neki, nem fogják kiengedni az előzetesből.

Én is hiszem, hogy sikerre találok az új utakon. Az biztos, hogy soha többé nem fogok mlm-mel foglalkozni. Nem nekem való.

Köszönöm az óvó figyelmeztetésed! Elővettem már a nagyítót!

Neked is minden jót.

u.i. Azt hiszem adósod maradok egy üveg pálinkával.

Pénzfa

Kalmár 2010.03.28. 22:16:28

@Pénzfa: Annyi baj legyen. Nálam szakmai ártalom, hogy legyen itthon pár tucat pálinka, majd csak kihúzom valahogy:)
Azért ne pihentesd a tollad, annyi jó téma van a világon.
süti beállítások módosítása