HTML

Pénzfa

A vásárlásaim után készpénzt kapok vissza, közben segítem a kis-közép magyar cégeket azzal, hogy náluk vásárolok terméket és szolgáltatást.

Friss topikok

  • Pénzfa: Köszönöm a hozzászólást. Sajnálom. Egyetértek, az SN aligha folytathatja működését. A tagok befiz... (2010.04.23. 17:39) Vége
  • Kalmár: @Pénzfa: Annyi baj legyen. Nálam szakmai ártalom, hogy legyen itthon pár tucat pálinka, majd csak ... (2010.03.28. 22:16) Rövid mérleg a ScienNet kapcsán
  • IGe: @Pénzfa: "A "ScienNet-csoda" Hazánk vezető vásárlói közössége. MLM típusú szervezetben toborozza ... (2010.01.21. 08:48) Hallgattassék meg a másik fél is
  • Kalmár: Sajnos mindenképpem így van. Ha bűnösek ha nem. Pár hónapja írtam neked, hogy azt várom ettől, hog... (2009.12.30. 09:15) Sciennet-Volksbank közös bankkártya!
  • Pénzfa: Szia Kalmár! Aki nem látja át teljesen az SC működését, az rövid távon csak a jogokat látja. Jog... (2009.11.04. 20:19) Ennyire gazdagok vagytok?

Linkblog

2009.07.20. 15:20 Pénzfa

Kalmárnak a tapasztalataimról

Címkék: vásárlás klub online pénztárca utalvány kalmár

Kalmár!

Lehet, hogy véletlen kimoderáltam a hozzászólásod. Elnézést!

Ezt írtad:

"Valaki azt mondta, hogy a Reál kilép a Sciennet- ből. Igaz ez?

Kicsit aggaszt, hogy már rogyadozik a rendszer. Hogyan alakulnak a tapasztalataid? Tényleg érdekel, értelmes ember csaj/pasi-nak tűnsz.Csak hihetetlenül nem értek egyett ezzel a rendszerrel amit csinálsz és akarom tudni, hogy megy. Lehet, hogy én vagyok vaskalapos, de lehet, hogy te voltál hiszékeny. Kiderül. Mindenesetre tetszik az, önbizalmad ahogy előadod. A tárgyi dolgoktól ugyan feláll a szőr a hátamon, de a stílus rendben van:)"

Lássuk először a tényeket:

A Reál már egyszer kilépett, majd visszajött ide Termékpartnernek. Pár hónapja ismét kilépett. Bár jó néhány Reál boltot üzemeltető bolttulajdonos külön is bejött a rendszerbe. Ők nem léptek ki - érdekes módon. Egyikükkel rendszeresen találkozom Pilisen. Hozzá járnak vásárlók Ceglédről, Albertirsáról, Monorról, Vecsésről.Miért? Mert elfogad készpénzes vásárlást is, online utalványt is, és nem csak Reálos utalványt. Vagyis, megkönnyítette a vevők dolgát. Ugyanúgy vásárolnak nála, mint eddig, csak a blokkot nem dobják el a vevők, hanem ráírják az ID számukat. A vevőknek nincs is több dolguk vele, a Reál bolt tulaja meg rögzíti a vásárlásuk tényét, és utalja a kedvezmény összegét. Ő sem dolgozik vele sokat, pár klikkelés számára is. Ő köszi örül, hogy itt van, mint Termékpartner, mert valóban megnőtt a forgalma, és így a haszna. A múltkor azt mondta nekem, ha nem jött volna be ide Termékpartnernek, az elmúlt hónapok során már lehúzhatta volna a redőnyt...

Azt írod hihetetlenül nem értesz egyet ezzel a rendszerrel. Én ezt tiszteletben is tartom. Nem kell, hogy egyetérts vele. Amit én látok innen, az az, hogy Termékpartnerként elsősorban, és döntő többségben kis-közép magyar vállalkozások jöttek-jönnek be. Hetente 200 cég. Mindenféle szegmensből. Én, és még sokan használjuk is a rendszert mindennapi vásárlásaink során. Erről tettem közzé néhány tapasztalatom az elmúlt postokban.

Most például Német Péterné Ilikével ezért csinálunk egy klubot, (Minden héten kedden 16.00-18.00 között, XIII. kerület, Tahi utca 53-59. Tahi Center) ahol megtanítjuk az érdeklődőket hogyan kell saját hasznukra használni a rendszert. Én ugyanis Ilikével egyetemben úgy gondolkodom, hogy használjuk arra, amire ki lett találva. És mindenkit erre tanítunk meg. Vásárolj tudatosan! Menj magyar cégekhez vásárolni, mert megéri neked anyagilag. Ez a lényeg.

Az én tapasztalataim? Életemben nem volt részem még ilyen dinamikus és erőteljes önfejlesztésben, mint az elmúlt 8 hónapban. Holott elég régóta foglalkozom már ilyesmivel. Ezt a rendszert én szeretem, és zseniális elgondolásnak tartom. Azt is látom, hogy hihetetlen potenciál van benne üzletileg is. És azért is szeretem, mert a hétköznapi embereknek -mint amilyen én is vagyok-, ad lehetőséget. Nem csak a kiváltságosak biznisze. Mondhatod, plebejus gondolkodású vagyok. Vállalom. Az vagyok.

Tényszerűen a tapasztalataim: Csináltam belőle már pénzt is magamnak. Az elmúlt pár hétben például 150.000 forintért vásároltam tárgyakat, ruhát, cipőt, kaját, gyümölcsöt, zoknit stb. online vásárlási utalvánnyal a családomnak. Számomra a Sciennet úgy működik, mintha lenne egy harmadik pénztárcám. És ez nagyszerű érzés nekem.

Hogy sokat dolgozom vele? Igen. Sokat. Mindenkinek elmondom, megmutatom, elmagyarázom, mert megtapasztaltam, hogy működik. Ha nem ez lenne a tapasztalatom, akkor nem ezt mondanám. Miért? Mert kényes vagyok a hitelességemre.

Ja, és csaj vagyok. :)

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://penzfa.blog.hu/api/trackback/id/tr21256756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalmár 2009.07.22. 08:03:24

Lenyűgöző, de komolyan.
Sok sikert!

Pénzfa 2009.07.22. 20:37:49

Ha nem bántásból írtad, akkor köszönöm! Neked is szép napokat!

Kalmár 2009.07.24. 12:13:23

Dehogy is bántás!
Persze megrögzözött mlm ellenességem megmarad, de a magával ragadó lelkesedésedet csodálom.
Szóval, tényleg sok sikert!
süti beállítások módosítása