HTML

Pénzfa

A vásárlásaim után készpénzt kapok vissza, közben segítem a kis-közép magyar cégeket azzal, hogy náluk vásárolok terméket és szolgáltatást.

Friss topikok

  • Pénzfa: Köszönöm a hozzászólást. Sajnálom. Egyetértek, az SN aligha folytathatja működését. A tagok befiz... (2010.04.23. 17:39) Vége
  • Kalmár: @Pénzfa: Annyi baj legyen. Nálam szakmai ártalom, hogy legyen itthon pár tucat pálinka, majd csak ... (2010.03.28. 22:16) Rövid mérleg a ScienNet kapcsán
  • IGe: @Pénzfa: "A "ScienNet-csoda" Hazánk vezető vásárlói közössége. MLM típusú szervezetben toborozza ... (2010.01.21. 08:48) Hallgattassék meg a másik fél is
  • Kalmár: Sajnos mindenképpem így van. Ha bűnösek ha nem. Pár hónapja írtam neked, hogy azt várom ettől, hog... (2009.12.30. 09:15) Sciennet-Volksbank közös bankkártya!
  • Pénzfa: Szia Kalmár! Aki nem látja át teljesen az SC működését, az rövid távon csak a jogokat látja. Jog... (2009.11.04. 20:19) Ennyire gazdagok vagytok?

Linkblog

2009.04.27. 00:55 Pénzfa

Miért vettem cipőt a WestEnd-ben?

A minap cipőt akartam venni. Először is automatikusan végiggondoltam hol szoktam cipőt venni. Aztán eszembe jutott, hogy jé! én egy kedvezményre jogosító rendszerbe léptem! Tehát: Használjam! Miért? Mert takarékoskodni tudok általa.

Felmentem a Sciennet ajánlói oldalamra, és a jobb oldali menüpontban kiválasztottam a Keresés menüpontot, mivel gőzöm sem volt, hogy Budapest azon kerületében, ahol lakom, van-e egyáltalán cipőbolt, aki termékpartner. A legközelebb a WestEnd-ben találtam egy boltot. A bevásárlóközpontokat nem annyira kedvelem, de ott volt a pontos cím, a weboldala a boltnak, így gyorsan meg tudom oldani a vásárlást! Juhé! A boltban mindenféle cipőket találtam. Megjegyzem, a férfi cipőválaszték sokkal jobb mint a női, vagy a gyerek. De azért találtam egy topánkát, ami megtetszett. Már régóta szerettem volna egy könnyű léptű cipellőt magamnak.

A kisasszonyt a pultnál egy pillanatra megtévesztettem az igaz, mert azt találtam neki mondani: Diktálom az ájdi kódom. Mit? - kérdezett vissza bávatagon. Tudja, én azért jöttem ide, mert a Sciennet törzsvásárlója vagyok, és a sorszámomat szeretném diktálni, hogy jóvá tudják írni nekem a kedvezményt. Ja!, az ídé kódot!- nyerte vissza önuralmát a hölgy. Hát persze! Diktálja.

Innentől minden úgy ment, mint a karikacsapás. A ID kódom bediktáltam, elkérte a nevem, majd adta a jótállási blankettát is. Az a felbecsülhetetlen jóérzés lett úrrá rajtam, hogy megengedtem magamnak egy pár jópofa cipőt 8000 forintért, amiből vissza fogok kapni 800 Forintot. Szóval mégis takarékoskodtam, és közben nincs bűntudatom se, hogy válság lévén könnyelműen költekezem. Mondjuk egy nőnél teljesen felesleges válságról beszélni, ha épp új cipőt óhajt kora tavasszal.  :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://penzfa.blog.hu/api/trackback/id/tr531088454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása